Det är dags att byta skor nu...

Igår var det träning. Innan träningen kände jag mig riktigt seg och tog en skän sovpaus på e.m det var underbart. Som sat sen på kvällen var det träning och pratade med en kompis innan träningen och vi pratade lite om träningen. Men bestämde mig för att komma till träningen med ett leende. Gjorde jag mötte henne och log. Senare på kvällen sa jag till henne, jag kom till träningen med ett leende ja men det försvann lite när du skulle stretcha...Ja just nu är jag smidig som en älg.......

Men träningen flöt på och det var rätt rolig träning. Vi fick gå igenom ett nytt anfall som heter 3, det var inte så kompliserat. Som våran tränare sa nu ska vi göra det med 5 spelare istället, innna har vi gjort det i små delar bara. Lite som vi letat reda på alla bitar och nu skulle det bli ett färdigt pussel med 5 bitar. Igår kändes det helt ok, men kan F*N inte lägga i bollen iår heller....Jag blir så frustrerad och arg när inte bollen går i. Men Lena tänk nu på vad du lärde dig av att spela golf med Rimbo i sommras....Eller som en kompis sa efter träningen lite senare på msn missar man, forget it and keep play'in.. ja och sa ju att skulle lyssna på henne så.

Efter kommit hem från träningen bestämmer jag mig för att nu måste jag verkligen byta ut mina gamla skor mot de nya som jag har i en skokartong. Så nu har jag äntligen lyft ur (jo men brukar vädra de ibland, de bor inte jämt i väskan...) mina trasiga men så sköna basketskor ur väskan för att lämna plats åt ett par nya. Även om jag inte vet om de är lika sköna, de är lite högre så behöver jag nya skor nu.


image103
MIna underbart älskade skor, men lite trasiga och ursprungna....

image105
MIna nya skor, kommer de bli en lika stor favorit???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0