Dagens kommentar

Dagens kommentar får jag nog stå för själv. Eller han inte säga den men de två jag satt och åt med insåg va jag skulle säga och inga ord behövdes. Vi sitter och äter i skolan då en av mina kursare säger att hon ska åka hem efetr skolan och plocka gurka. -Det är så gott att gå och plocka gurka i växthus och äta direkt. Vet inte riktigt hur det komme upp men jag får bara fram några ord....innan jag inser själv vad jag är på väg att säga. Nej men inlagd gurka kan man inte plocka i växthus, de måste först läggas in. jag inser lika snabbt som mina två kursare vad jag höll på att säga och jag blir röd som en tomat i ansiktet. Hehheh Men tur att vi kunde skratta åt de allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0