Tider att hålla reda på

Nu är det mycket tider att hålla reda på. Måste skriva in i min kalender nu snarast. Idag var det skola men det blev inte en heldag som jag trodde igår. Läraren var sjuk så blev bara lektion från 13.00-16.00 men var ändå i skolan kl 10.00 och prata med SA-gruppen. Men 10.00 var ändå bättre än 9.00 

Väntat på samtal från sjukgymnasten och idag 13.05 ringde det från dolt nummer, var tvungen att springa ut ur klassrummet och svar. Var sjukgymnasten, så nu har jag fått tid där på måndag. Var nog trött idag när kom från skolan för kom på när jag satt på bussen mot Östra station för att ta roslagsbanan att jag åkte ju buss imorse och har ingen cykel vid roslagsbanan. Men blev en härlig promenad från roslagsbanan hem istället. När kommer hem hämtar jag posten fast jag aldrig får post men hämtar in den ändå. Jag har fått post kul nja. Fått en tid för tandläkaren och jag som bara hatar tandläkaren.... men så hade jag fått tid till ett besök på Löwenströmska. Så nu börjar det hända lite saker och jag kanske får reda på vad som händer också. Måste skriva in tider nu innan jag glömmer bort de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0