TACK SÅ MYCKET SUSAN

TACK SÅ MYCKET SUSAN med all hjälp med min blogg. Igår när jag var hemma hos Susan så hjälpte hon till att fixa lite med min blogg, tackar så jätte mycket för det. Den blev super fin.
Jag fattade typ hälften av vad hon höll på med och gjorde. Mycket var det om jag gör så här istället och sen så här och jag bara satt och sa aaa aaa. Nä för nu tog jag i lite mycket fattade kanske en tiondel av vad hon gjorde. Hehehe

Men nu har jag lyckats ta bort 2 av sakerna hon fixade åt mig. MIn profilbild gjorde hon större och just nu kan man inte se den för jag har lyckats radera den och samma sak men en bild till. Men jag väntar på att Susan ska komma hem och sen kan hon förhoppningsvis skicka bilderna till mig och jag kanske kan lyckas plocka in de igen. Den ena vet jag iaf vart jag ska sätta in tror jag, men den andra är jag lite mer osäker på. Men om jag inte lyckas själv så kanske jag kan få lite hjälp igen.

Tack för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0