Svar kommer snart

Äntligen ska jag få svar på min MR. Frågade mamma snällt i torsdags kväll, Tror du att du kan ringa och kolla hur det går med mmin MR? Ja jo det kunde hon tänka sig eftersom hon hade lite lättare att ringa än vad jag har just nu när jag är på praktik. På fredags e.m när jag är på väg hem från ringer jag och pratar med mamma och hon har fixat. TACK MAMMA du fixar alltid allt. Så nu ska jag dit på tisdag kl 12.30 och hoppas då att de har fått min svar. Tydligen hade inte de (Daneryd/läkaren) fått svaret från röntgen ännu, det som knappt skulle ta en vecka....Men de skulle skynda på det hela så att de hade svaret på tisdag när jag kom. Hoppas nu att det inte är någonting för jag vill lira boll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0