Så var det avklarat.....

Så var seriepremiären avklarad. Vi vann med ca 63-45 någonting sånt....
Lite från matchen innan den ens hade startat.
* Nytt omklädningsrummet som inte gick att låsa, trots nyckel...
* CD-spelaren fanns inte där den skulle. Vem använder sig av kassetband nu för tiden? Det blev alltså ingen musik på uppvärmningen. 
* När vi kommer ner värmer Järva upp på "våran" planhalva. Men som Emma sa, nytt år (ny säsong) ny planhalva heh. Kanske nya grejen, vem vet det var vår sista match i 5:an resten spelar vi i CC
* Ingen dommare hade kommit när kl var på matchstart.
Dommarfrågan löste sig genom att Mange hoppade in och dömde matchen.
Matchen då?
Ja jo det var inge skönlir alltid. Premiärnerver? Nu är den iaf över. Vi hade som mål innan matchen att vi skulle inte släppa fler än 10 offensiva returer och vi skulle ta 15 eller fler offensiva. Vi klarade det första målet men inte det andra vi kom inte upp i 2 siffrigt där. Stundtals var det mycket passningar fram och tillbaka bara och då menar jag bortpassade bollar. De hade ett grymt sänk i början men vi tappa också lätta saker i försvar. När vi börja springa så kom breaken och då släppte det lite och vi drog ifrån. Vi kan vinna mycket mer övertygande över detta lag. Men det kanske var lite premiärnerver i det hela. Nu är det bara att se fram emot nästa match som är nästa helg tror jag.

Jag ser fram emot nästa träning jag kan vara med helt och träna på. Frågan är nu imorgon, kan jag vara med lite grann och träna. Skjuta och lite så hoppas jag på att de ska göra så jag kanske kan vara med.
Blev bra sugen ändå på att lira. Det var nästan som man hoppades att Tompa skulle säga Lena byt. Innan matchen kändes det nästan som en U20 match som man skulle kolla på. Järva var unga och lite så. Men sen när matchen börja, så var känslan JAG VILL OCKSÅ LIRA. Men snart ska jag vara på plan igen.

        
Lite pix från uppvärmningen och Tompa som kollar seketeriatet

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Som Emma sa??!?!? Det var väl ändå jag. Hörru! :)

2007-10-06 @ 17:11:48
Postat av: Lena

Mickan är hemsk ledsen....
Det var ju mycket jag skulle hålla redan på var ju matrialare, statistikansvarig...

2007-10-06 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0