Redan imorgon!?

Kan du komma redan imorgon? Det var frågan jag fick av min läkare som jag träffade idag. Hon ville nämligen att vi skulle göra en titthålsoperation innan vi gjorde den planerade korsbandsoperationen. Hon tyckte att MR-svaret inte riktigt stämde överens med mitt knä :S nä men hon tyckte att det borde kännas mer ostabilt än vad det gjorde men på samma sätt så sa hon att jag känner att du har riktigt starka benmuskler och det kan var därför. Jag kan inte avgöra hur mycket dina muskler mörkar ostabiliteten. Så frågar hon mig eller vad tycker du själv? Ja men jag litar på dig och vi förlorar ingen tid på det så varför inte köra.
Så imorgon ska jag vara där redan kl 07.20 tidigt och jätte viktigt att jag inte äter eller dricker innan. Räcker med att jag ska gå upp tidigt för att jag ska tvätta mig med den speciella tvålen som man ska tvätta sig med innan. Så kommer att behöva gå upp tok tidigt för måste åka här hemifrån vid 06.50 shiit va tidigt. Behöver kanske ingen narkos kommer somna ändå.... 


Kommentarer
Postat av: gnurp

Jag hoppas allt gått bra tjejen...sov du gott? ;)
kramiz

2007-10-24 @ 10:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0