Promenad efter matchen

Efter matchen så tittade Maria in där nere i Tibblehallen. Att hon hitta ner var bra gjort, men hon hade bara ringt 7 gånger, hehe fast vet faktiskt inte om det var därfor hon ringt. Denna gång utgick vi från Tibble och gick den vanliga rundan. Den är perfekt tar ca 50 min och eftersom vi idag utgick grån Tibble så gick vi hela vägen förbi Marknadsvägen tillbaka till Tibble och hämta min bil där på parkeringen. Sen körde jag hem Maria och sen hem till mig och mitt äpple. Min tanke var att jag skulle ta ett äpple när jag kom hem men blev ingenting. Drack ca ett halvt glas mjölk och lite vatten det var allt. Var faktiskt inte hungrig idag även om bara åt 2 potatisar till torsken idag till middag.

Mamma tyckte vi skulle gå med stavar och sa det idag när vi var ute och gick. Vi sa att det ser lite löjligt ut men det ger så mycket mer och eftersom vi har två par gångstavar här hemma så ska jag ta med mig de nästa gång vi ska ut och gå. Undrar när det blir. Kan hoppas på söndag om inte ska in till stan då. Kan vara skönt att komma ut och gå på söndag eftersom det är partaj på lördag =)

Härlig promenad idag med och jag kan tänka mig denna rutt även i vinter.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja visst e det skönt med promenaderna, inte bara motion utan också rensa hjärnan från analyser.
Tac kompis! Och JA vi ska gå i vinter oxå.

2007-10-07 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0