Pizza och film

Nu har jag precis dammsugat klart och det suger verkligen. Heheh, nä uch va tråkigt det var. Jag tycker det är så tråkigt att dammsuga speciellt hemma. På golfklubben går det väl än att dammsuga shoppen, då hör man riktigt hur skitit det är av allt smågrus även om det dammsugas där varje morgon. Men hemma är det stört tråkigt att dammsuga men nu är det iaf gjort och jag kan se fram emot en kväll med Pizza och film med Lindeberg.
 så tråkigt det är att dammsiga men skönt när klart.
Japp för ikväll blir det pizza och film med Lindeberg. Trevligt! På väg hem från matchen som vi torska säger hon jag ska nog köpa en pizza ikväll och hyra film och sen så bjöd jag in mig lite fint själv där. Heheh. Hon erbjöd sig att komma och hämta mig efetr hon uträttat lite ärenden och sen så skulle vi åka och köpa pizza. Hon ringde nyss och beskrev 4 filmer, hade inte sett någon av de. Två utländska och två svenska, de svenska kommer jag ihåg namnen på, Nina Frisk och Se upp för dårarna. Carro fick fria händer att välja vilken hon ville så det blir en överraskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0