Nu borde man kunna detta

Idag skulle de som inte kunde skriva sek och gå på kurs. Vi vart bara 4st från damerna som gick. De som kunde skulle inte behöva gå. Tror några var på Råsunda och sålde bira till Svenska fans. Egentligen borde jag kunna skriva sek efter alla sek man har kollat och räknat poäng på när man för 100 år sen coachade ett lag. Men har aldrig skrivit en match så tänkte det var väl bra om man gick. Vi som skulle dit började med att träffas och äta lite mat ihop, tacos och sushi blev det. Sen bar det av till Tibble och eftersom det det roligaste vi kunde hitta att titta på var Caperios träning i CC så blev vi sittande där innan vi skulle börja. De var säkert jätte glada att de fick publik som dessutom började applådera (vissa, men nämner inga namn...) när de gjorde mål. Sen var det dags att sätta sig bakom skolbänken. Gick igenom hur man skrev och lite så, var inte så knepigt egentligen men det är väl det att man måste göra det en gång första gången på match. Men nu borde jag kunna det, tror jag iaf. 
Vi fick oss några skratt där vi satt längst bak, plus att jag tydligen fick en osportslig tack för den Mickan jag som gav dig en trea. Heheheh


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0