Mycket har man fått gjort idag

Dagen började med en promenad med Lukas. Efter det åkte jag till Danderyd och träffade sjukgymnasten. Det gick jätte bra där, gjorde lite övningar och pratade lite. Hon bytte också plåster på såret och tejpade om det. Det gick upp lite men nu är det hoptejpat igen och nu kan jag duscha med det utan att linda in i gladpack, Tack. Sen åkte jag och bedrev lite slö tid vid Centralen där jag även passa på att äta. Var inne på Pocket shop och hittade en bok som jag var tvungen att köpa.

Sen var det dags att bege sig till skolan. Träffade min SA grupp och vi har nu gjort klart redovisningen inför torsdag. När det var klart åkte vi in till stan för att leta reda på lite böcker. Det gick väl sådär, böckerna fanns ju inte. Efter det började jag min jakt på en inflyttningspresent till Bror och Lina och nu är den klar. Jag ville också hitta en kjol, ja nu när jag vill ha en hittar jag ingen....men hitta en ny topp som jag kanske ska ha på lördag.


Mitt nya linne
image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0