Mörtsjön runt med Lukas och musik.

Innan mamma åkte till jobbet öppnade hon min dörr och släppte in Lukas, meningen var nog att han skulle väcka mig, men det han gjorde var att sno en mössa som låg på golvet istället och sprang iväg.
Efter att ha laddat Ipoden men lite ny musik jag fick igår och slurplat i mig lite mjölk med K-special så var det tid att gå.

Jag och Lukas skulle ta vår promenad runt Mörtsjön och efter 1 timme och 15 min var vi hemma igen. Det är en mysig promenad speciellt runt Mörtsjön. Även om det är ett elljusspår så är det mysigt att gå där. Inte mycket folk och bara lugnt och skönt. Idag mötte jag visserligen lite folk och även några små hundar. 

Bilder säger mer än 1000 ord sägs det! Så jag gör så, lägger in lite bilder istället för att skriva så mycket.

image274
Inte bara jag som tycker det är mysigt att gå här.
image275
Lukas som älskar att bada
image276

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0