Läs hela ordentligt innan du blir sur...

Igår fick jag ett mess av min tränare där det stod:
Har hört galet mycket rykten om dig!!
Nu började man fråga sig om detta var ett av hans roliga skämt och var det ett massutskick (som han ibland skickar ut till hela laget) eller var det bara jag som fått. Hmmm? Som tur logga en i laget in ganska snart in på msn och inte helt oväntat kom vi in på messet. Det var massutskick och nu började våra funderingar och tankar varför han skrivit som han gjort. Båda hade svarat och undrat men inget svar, varför inget svar. Man kan inte skriva A och inte sen säga B. Vi sitter och blir buttra för vi inte får något svar. Åhhh Jaja vi får väl en förklaring på träningen ikväll. Ca 90 min senare får man ett mess av honom, äntligen nu kommer svaret. Jo så här e de.... Scrolla ner å läs hela 1:a meddelandet. Det är bara att göra som det står...Letar fram meddelandet och långt ner i det står det. Hihi....lurad! :) Skicka vidare och se vilka som är så dumma att dom inte läser hela messet. Hahah det var inte alls roligt, inte då iaf. Även om det var kul att kunna skicka iväg det själv till lite olika folk och få luras lite så kommer man aldrig erkänna för Mange att det var lite kul.

Fick lite olika svar av folk som jag skicka det till. Min kusin blev jätte rädd skrev hon sen. Garpen kom med bästa svaret ändå, Du vet vad de säger om rykten...Tro på dem tills annat e bevisat ;) ha ha, nu blev jag sjukt nyfiken!

Sen fick jag svar av en person som skrev Vad då? Och jag svarade lite att det var en del, visste inte vart jag skulle börja men om du läser längst ner i messet så kanske du förstår. Men nu verkade det som han blev lite sur och inte lästa vad jag skrivit. Det gick lite mess fram och tillbaka och jag skrev åter igen läs hela första messet så förstår du, men det var tydligen raderat så skickar det igen. Får man höra att jag ska antingen säga eller sluta, men jag skulle bara göra klart att han skulle läsa hela. Tror han kanske sen förstod eller jag vet inte, men tror inte han uppskattade mitt lilla mess lika mycket som de andra gjorde.
Meningen var inte att du skulle bli sur, nej verkligen inte. Det var meningen att det skulle vara ett skämt och lite roligt. Hoppas att du har läst hela messet nu och förstått att det var ett skämt och inte är sur fortfarande eftersom jag inte fått något svar. Sorry!

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0