Kom ett paket på posten

Idag när jag kom hem titta jag i brevlådan och blev nästan lite besviken att det inte fanns någon papperslapp till mig en postavi men bläddrar ändå igenom posten och där fanns det ett kuvert till mig med en lapp i om att jag hade paket att hämta ut. MIn telefon har kommit. Tar cykeln och kör lite lugnt ner till Rösjöhallen för att hämta mitt paket. VA glad jag blev. Nu ska jag öppna upp telefonen ordentligt och leka lite. Wieeee

Och på vägen så ringde Susan upp och på fredag ska vi ha häng. Det var så länge sen vi sågs och det ska bli jätte kul. Nu är frågan bara om det blir bio eller hyrfilm, jag röstar nästan på video eller nä jag vet inte alls. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0