Imorgon flyger jag till Sturup och väntar på taxi Winnerstam

Imorgon kl 19.15 sitter jag på ett plan som ska lyfta från Bromma till Sturup och 20.20 ska jag vara framme på Sturup. Ringde till bror idag innan för att checka av lite saker. Han började med att muppa sig i telefonen men när jag väl fick kontakt med honom så fortsatte han att vara störig bror.
Men jag trodde på honom i början. Han säger ja du kommer fram 20.20 då går det en flygbuss och så tar du den och går av i (hmm någonstans var det) och sen där (ja det var ju inte omöjligt han jag tänka och så hämtar han mig där) ja så får du vänta på en annan buss i ca 30 min....hahahah jätte kul skämt hörru. Han är alltid lika kul min bror. Nej han skulle hämta mig på Sturup.
Sen var det lite saker att komma ihåg att ta med sig.
*Lakan
*Luftmadrass + min el-pump (för jag blåser inte upp den för hand, kalla mig lat om ni vill)
*Alla presenter till Magnus. Va besviken han kommer att bli när han inte får några paket.....Eller har jag varit snäll och slagit in något till honom?
Eftersom jag får skjuts både till och från flygplatsen kunde jag ju ta med mig tältsäng också när jag ändå skulle komma.
Varför jag ska ha med mig luftmadrass och lakan är för att de kommer ett 10 tal till som ska sova över i huset mellan lör-sön. Det är då det är Halloween-fest =)
Det ska bli jätte kul att komma ner och hälsa på Magnus och Lina nu var det jätte länge sen jag träffade de senast.

Ja men vart går taxi Winnerstam efter Sturup. Den går till ett hus som ligger utanför Trelleborg. Eller som de själva hade beskrivit det i inbjudan. Ensligt beläget mellan två gravkullar på Söderslätt, ligger ett gammalt hus. Huset heter Höja om jag förstått allting rätt, eftersom det står det ovanför dörren så chansar jag på det.

Det är alltså här jag ska spendera mina närmaste dagar.
image277

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va skönt med en mini semester till kära bror!
Hoppas du får det skojsigt.
Vi hörs när du är hemma igen.
Kram

2007-11-01 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0