Har ändrat mig igen...för sista gången.

I måndags var jag och mamma på jakt efter en ny telefon till mig. Jag hade bestämt mig och nu skulle vi åka och köpa den. Det var fram och tillbaka i telefonbutiker i Täby Centrum, hade bestämt mig och då kommer jag på att jag får 5% rabatt i Arninge i en av butikerna där. Mamma och jag åker dit och där kollar vi på telefonen och pratar lite grann med en som jobbar där. Då bestämmer jag mig att byta till en annan telefon, de är ganska lika men denna har bla mer minne i telefonen och inte så mycket dyrare. Mer minne var ganska skönt för då behlvde jag inte köpa till ett minneskort på en gång för att kunna spara bilder och lite musik. Men så ska han bara gå och hämta den och så är den slut på lagret. Tur i oturen. Den skulle komma in i veckan. När kommer hem så kollar jag på nätet och där kan jag beställa den för ca 800 kr billigare. Där var den också slt i lagret men kom in på fredag så då ska jag beställa.

image181
Denna ska jag beställa, japp nu är det tredje gången gillt. Eftersom jag hittade den för 800 kr billigare än vad jag tänkt mig så kan jag ju faktiskt slå till att köpa ett minneskort med på en gång och få plats med massa musik och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0