Går (cyklar) frammåt

Idag cyklade jag i 20 min när de andra spelade. JAg vill också spela nu, mitt mål är att kunna träna nästa vecka. Nu väntar jag på besked från läkaren ang magnetröntgen. Men jag börjar fundera på och tänker att det var nog bara en smäll, det går ju frammåt hela tiden. Idag kunde jag cykla i 20 min utan att det nästan gjorde ont alls. Det är en konstig känsla i knät. Gör ont ovanför knäskålen och la man handen där när jag cykla var det som det hoppade där i? Går inte att förklara men men....

Sen roade jag mig med att göra lite mage och rygg. 

Träningen började med 11manna och Mange säger vad tysta ni är, ja alltså på planen. Undrar om detta är ett Täby fenomen på tjejsidan. Har liksom för mig att hört den kommentaren förr. När vi lira i 83 laget brukade våran tränare säga det att utanför planen kan ni snacka men gör det på planen också. Vi fick helt fria händer (nästan) men bara ni snackar. 

På torsdag är det seriepremiär mot BK Järva. JAg vill så gärna lira, men kan knappast springa nu. Men cyklingen idag gick bra. Men det kan också vara att jag är lite rädd för att de gånger jag inte tänkt mig för och tagit ett par kliv för mycket, har det kommit ryck i knät och det gör förjävligt ont i stunden även om går över inom 5 min. Men det frar till över knät. Vill nu bara få besked på vad det är om det inte är något så mycket bra. Då vill jag bara vet a vad jag ska göra för det inte ska göra ont mer.

Men nu natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0