Fredagshäng hos Susan

Igår var jag hembjuden på middag hos Susan. Man tackar man tackar för insiativet, var ett tag sen vi sågs nu och jag behövdes verkligen muntras upp. Vi började med att gå och handla lite mat men det mesta hade redan Susans mamma köpt va snällt.
Sen var det dags att laga mat, vi visste egentligen inte själva hur det skulle smaka eftersom vi bara hade plockat ihop lite.
 Det blev lite sås, pasta och strimlad lövbiff. 
 Det börjar likna något... Det färdiga resultatet blev
 Det färdiga resultatet var mycket godare än vad det ser ut på bilder.
Självklart blev det en repris på våran allas favorit.
8 år av tradition kan inte upphöra bara för att Emma har flyttat till London, Lia var inte med denna kväll heller men vi håller traditionen i liv. 
Efter mat och Idol så blev det bloggkväll, fick hjälp av Susan med att fixa med min blogg. Då fattade jag ingenting men fattar lite mera nu när det ändå har smält in lite. Men ändå har jag lyckats radera två bilder som hon fixa in till mig så bra. Men förhoppningsvis har hon kvar de på datorn och kan skicka bilderna igen till mig så kan jag kanske fixa till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0