Fick ett paket

HAde film och pizza kväll hemma hos Carro.

Hon hade hyrt två filmer, en romantisk komedi och en sportfilm. Det blev sportfilmen som hette ??? Minnet är kort. Men den var ganska bra, lite konstigt slut men ändå. Efter filmen blev jag jätte trött och tänkte jag skulle dra mig hemmåt. Men innan jag åkte hemmåt fick jag ett paket. Hon sa jag var på IKEA och såg denna och tänkte på dig. Hon kommer fram med ett stort paket till mig. Tack CARRO!

 
Ett stort fint paket och det var fint med blått snöre på innan jag hade öppnat det.
Öppnar paketet och detta är vad som ligger i det.


Just nu bor Linus som han heter på min fönsterbräda brevid vovven som tar bort spöken från fönster. Vovven har suttit i fönster i massa massa år och han ser till att inte kommer in några spöken genom fönster. Japp det stämmer. 

Det är ett jätte gulligt spöke och han kan lysa också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0