Favorit i repris

Efter matchen i lördags åkte jag direkt hem till Emma på hörnen som var hemma från London (där hon bor). Där var även lite annat folk från gymnasietiden, några som jag inte har sett på jätte länge, tror inte sen förra gången jag träffa Emma faktiskt. Det blev lite uppdatering av vad folk gjorde och lite så.
Efter varit hemma hos Emma så åkte jag och Susan och hyrde film och sen åkte vi och handla mat. Jag hade inte ätit någonting knappt på hela dagen och Susan hade ätit ungefär lika lite som jag så båda var hungriga och ville ha mat ganska snabbt. Det blev en favorit i repris från förra helgen.
   
Så det blev mat snack om det ena och det andra och sen film. Vi hade hyrt Linas kvällsbok, det var en film som man kunde skratta lite åt ändå. Inte en av de bästa filmerna jag sett men lättsam och ganska roligt. Precis en sån film man kunde se en kväll som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0