En dag med Lia

2 min i 10 ringde Lia jag låg fortfarande i sängen och hade inte gott upp. Vi skulle ju inte höras från kl 10 så varför gå upp innan det... Jag hade legat och snozat från 9.20 så var inte helt nyvaken och kom upp ganska snabbt ändå. 30 min och jag var klar och då hade jag hunnit med att prata med bror i telefon också. Utan frukost i magen var int ehungrig och det var snart dags för lunch så gick jag ut och vänta på Lia. Vi åkte iväg till Kista Galleria och skulle kolla runt lite men först blev det lunch.  
 Hamburgertallrik och nachostallrik  var det som det stod på menyn idag. Min portion var alldeles för stor och jag åt knappt 1/3 del av min mat. Efter det strosade vi omkring i olika affärer tills viinsåg att klockan blivit riktigt mycket. Oj va tiden gick snabbt. Vi gick tillbaka till bilen. Men vart stod nu bilen? Vi tittade omkring på parkeringen men ingen bil. Jag sa att vi bara åkte upp en rulltrappa men Lia var säker på att vi åkt upp två när vi parkerat bilen. Jag hade rätt och vi åkte upp en till rulltrappa och där hitta vi bilen. Hihihi


Kommentarer
Postat av: Lia

osså tycker jag inte att vi ska mobba mitt dåliga lokalsinne och taskiga minne! *morr*

2007-10-15 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0