Du prickar alltid rätt!

Tack så jätte mycket för filmen Susan. Du sa att du hade fixat en grej till mig och du skrev på din blogg att du var så nöjd, det ska du vara den var KLOCKERS =) Tack så jätte mycket. Hon hade med sig ett litet paket och när jag fick det började jag ana att det var en dvd film men kunde inte tro det skulle vara den filmen. LOVE AND BASKETBOLL åhh jag bara älskar den filmen. Borde egentligen sova nu, men måste sätta på den nu och kolla lite iaf.
Annars har jag haft en toppen Idol kväll här hemma med Susan, mamma och pappa. Kollat Idol och sen Idol eftersnack och ätit popcorn och snackat en hel del. Stackars pappa fick inte en lugn stund här hemma ikväll.

Nu väntar dvd-spelaren på en skiva och sängen på mig och imorgon 9.30 startar bussresan mot Ockelbo för mig och mot Falun för Susan. Även om jag inte lirar så åker jag med och kollar och Susan åker till Falun och spelar skiten ur alla. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0