Drogad

Det har varit en full dag på praktiken idag. En personal var sjuk och en borta på någonting hela dagen, så en ordienarie personal av 3 och en vikarie. Men från halv 11 tiden kom en in från en annan avdelning. Men dagen har ändå flutit på bra. Hade en föräldrarintervjuv idag och det gick jätte bra. Pratade med en jätte trevlig mamma och det fungerade verkligen bra.

Så dagen har varit bra egentligen men inte en bra knädag. Vet inte vad som gjort denna dag till det men. FAst hela denna vecka har varit inte bra knävecka. Idag när jag satt på bussen hem så bestämde jag mig iaf att jag skulle ta en värktablett när jag kom hem. Gjorde så och däckad blev jag. Sovit i 40 min nyss och när jag vakna kände jag mimg ganska pigg men ändå helt slut och då vaknade jag ändå 5 min innan klockan ringde. Vaknar upp och känner mig helt borta. Jag trodde det var morgon och tänkte shit jag har försovit mig, vad är klockan. Nu har jag varit uppe och gått lite, varit ute med Lukas och börjat med maten men känner mig fortfarande helt borta. Man blir typ drogad av Citodon tabletter, fattar inte hur jag kunde käka två åt gången innan. Shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0