Bortaförlust

Det blev förlust i årets första bortamatch. Vi mötte Alvik och siffrorna blev 52-45.
   Uppvärming innan matchen.

Har inte så mycket som jag kan säga till denna match. Första perioden gör vi inte mål men vi släpper inte in mycket mål heller, men man måste göra mål för att kunna vinna. I andra perioden går det bättre och vi ligger endast undan med 2 p inför halvlek. Sen går vi in och lirar och går om men sen hände något. Vi släpper in lätta mål och passar bort bollar. Det var en konstig match ändå.
Lite egna tankar. Nu börjar det kännas ändå mera att man inte kan lira matcher denna säsong. Man skulle så gärna vilja gå in och göra något. Känslan man har innan match när Mange snackar är ungefär den samma som förra året, jag är i min egen värld men nu ändå inte på samma sätt. Innan var det mer i fokus nu är det på ett annat sätt. Snacket efter matchen är också svårt, vet inte hur jag ska tycka. Kan inte gå in imorgon på träningen och påverka något kan inte gå in efter halvlek och göra något annorlunda. 
Men jag har bestämt mig för att genomföra operationen och det var inget svårt val egentligen, om jag inte skulle göra det var det som att bara ge upp och det tänker jag ej göra. 
Nästa helg ny match och då ska vi komma därifrån med en vinst. KOM IGEN TÄBY!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0