Börjar inse nu

Nu börjar jag inse tror jag vad som egentligen har hänt. Jag har haft av främre korsbandet, det är helt av som läkaren sa. Usch jag vill bara spola tillbaka tiden och att det inte hände. Det hade inte ens gått 5 min av matchen FAN kan någon spola tillbaka tiden. Helgen var jätte rolig innan allt. Vi hade tränat tre pass och så skulle vi få spela match. Sen så ja det var för min del 3 min spel och sen poff. Men trodde aldrig det var så här, läkaren sa ju att det kändes stabilt och att det inte var kors- eller ledband. Fan också.

Jag börjar inse nu att jag inte kommer få lira mer basket denna säsong.  I tisdags på träningen sköt jag lite blandat. Då börja jag tänka fan jag vill ju träna. Men idag var det ännu jobbigare. Nu börjar jag inse att det inte handlar om att man är borta någon vecka till, vi snackar månader för många månader.  Hjärnskakningen förra säsongen i mars visste jag att jag inte fick träna basket på 6-8 veckor men sen skulle jag kunna träna igen. Men nu är det inte så, då visste jag inte hur jag ville göra efter säsongen heller. Men nu hade jag bestämt mig och nu hade vi alla matcher kvar att spela. Är inte så att jag missar tre matcher och sen kan lira igen, kommer att missa alla matcher under hela säsongen. Det är det som börjar kännas nu och alla träningar hela säsongen.
FAN också säger jag bara jag vill inte detta. Även om det kanske är som min kompis sa att allt som händer har en mening. Hjärnskakningen fick mig att få den pausen jag behövde men missa inga matcher. Men det kan inte finnas en mening med att dra av ett korsband. HELVETE HELLER!
JAG SAKNAR DETTA REDAN! 



 

Kommentarer
Postat av: susan

fan va bra det blev...nu måste jag fixa till min egen blogg :)

2007-10-13 @ 01:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0