Biljetterna bokade =)

Igår (söndag) bokade jag flygbiljetter ner till Sturup. I Sturup blir jag hämtad av TAXI Winnerstam. Jag flyger från Bromma flygplats tor 1 nov och flyger hem igen mån 5 nov. Så detta blir min lilla weekend jag har väntat på. Ska bli jätte kul att få träffa Magnus och Lina igen, det var jätte länge sen. Inte sett deras nya hus eller villan Höjan som det även heter. Höja har jag bara sett kort på och det ser jätte mysigt ut. 
På lördagen ska det bli Hallowen fest mellan gravkullarna. Det finns fyra gamla gravkullar där de bor, men det stod att de inte kunde lova att huset eller kullarna skulle hemsökas. Kanske tur för mig? Så för min del känns det nu lite tryggare att åka ner där. Gillar inte ställen där det går igen på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0