Avslutningsgolf med killarna....

Igår var det avslutningsgolf för killarna. Arek och Lech slutar arbetar sin sista dag idag. Igår var vi ute och spela golf med de och åt middag tillsammans på klubben. Det var vi från shoppen, banarbetare och våran klubbchef och så en till som kände killarna och ja jag känner honom ockå.... Restaurangen kunde inte vara med så det kommer bli en till avslutningstävling mellan restaurang, shopp/kansli och banan. Men vet tyvärr inte om jag kommer kunna vara med på den. Examinations skrivning och träning så vet inte hur det blir med middagen, kanske bara blir lir.
Men åter till gårdagen.

Jag fick sluta min praktik lite tidigare och kom iväg strax efter 14.00 och jag var uppe vid klubben och begav mig ut i en golfbil vid 15.15 tiden för att leta efter mina kamrater. Fick ett fint välkommande =) De hade en golfbil, det var bra det efetrsom jag körde en jag me. De såg så kul ut i deras bil, de har likadana baggar, hehh

image182
Jag kom efer 9 hål så jag "spelade" bara 9 hål. Även fast jag spelade med damgrafitklubbor och inte vågade svinga ut ordentligt så fick jag till några bra slag iaf. Men det är en klar skillnad på mina egna klubbor, slår betydligt längre med mina egna klubbor. Kan också bero på att inte lirat på x-antal veckopr och inte vågade riktigt (för knät). Ska inte klaga på det nu, jag hade jätte kul. Våran boll måste ha skrattat helt klart mest.

Efter spelat blev det middag i restaurangen, vi åt jätte god mat. Efter det blev det lite efterrätter och snack i klubbrummet. Där serverades det också BOMBA. Tog det ändå lugnt eftersom jag skulle köra bil kl 7.30 morgonen efter. Det vart inte lika vilt som förra årets avslutningsfest. Då var det mer partaj och de hade bjudit mycket fler människor, deras kompisar utanför golfen var bjudna då med, nu bara golfpersonal.
  Så här fin inbjudan hade Dawid gjort förra året. Den festen var super kul =) men då skulle jag inte köra bil förren senast 16.30 för att hinna hem till träningen.

Tillbaka till gårdagen, även om det inte var samma tema på årets avslutning så var den jätte kul.
Arek häller upp lite BOMBA.
image184
Lech vid efterrättsbuffén
image185
Kvällen slutade inte så jätte sent. Jag kom i säng strax efter 12 slaget och det var ganska skönt med tanke på att jag skulle köra bil tidigt på morgonen. Men fick mig många skratt och inte visste jag att radiosportens intro var så roligt. heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0