Älskar fruktsallad

Träning som vanligt nere i 5:an idag. Jag kunde vara med och leka lite på korgen innan de började idag, skjuta lite. Sen skulle de köra 9-manna vi börjar nästan alla träningar nuförtiden med det. Jag fick låna Mathildas Ipod eftersom min är spårlöst borta och gick in i gymmet. Satte mig på en cykel och börja trampa. 30 min senare och 5 min innan gymmet stängde gick jag av cykeln och gick in i hallen igen. Nu använde de bara halva planen och jag kan gå och skjuta lite. Blir lite vanliga skott och sen så blir det straffkast, förra veckan satta jag 16 i rad skulle jag kunna slå det. Nä blev bara 7 i rad och 8/10 men ska jag skjuta imorgon ska det bli fler. Sen skulle de spela 5-5 helplan och för mig blev det lite bollbehandling innan jag satte mig på en plint och kolla klart på träningen.


Innan träningen idag hade jag gjort en fruktsallad med päron, äpple, banan, apelsin och vindruvor. Smarrigt värre, jag älskar nämligen fruktsallad. Mamma och pappa hade ätit av den innan jag kom hem men det fanns fortfarande massa kvar till mig och jag vara bara tvungen att äta lite när jag kom hem. Gissa vad Lena kommer att äta till frukost imorgon?

Imorgon ska jag ringa läkaren också och kolla hur jag ska göra eller vad jag ska göra för att inte förslappa mina muskler. Sen har jag ju mitt mål imorgon att gå 15 000 steg, ingen aning om jag kommer klara det alls men man ska ha höga mål men kanske inte orimliga....men börjar med på morgonen att gå en runda med Lukas åh jag vill hitta min Ipod innan rundan. Promenad med Lukas, hyfsat väder och musik är underbart när man väl är ute och går.


Kommentarer
Postat av: bebisnoja

ja usch det e verkligen äckligt

2007-10-16 @ 00:09:15
Postat av: Lena

Ja men då är det tur att fruktsallad finns =)

2007-10-16 @ 00:11:25
Postat av: Lari

ja, den lilla ungen var hur söt som helst...

2007-10-16 @ 12:02:59
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0