3 saker ni inte visste om mig.

Fick ett mail av en kompis där det stod 3 saker du inte visste om mig. Så jag tänkte skulle redovisa detta här och var det något ni inte redan visste så har ni nu fått reda på det.

3 saker du kanske inte visste om mig...

Tre jobb jag haft i mitt liv
Elevassistent
Personlig assistent
Lägerledare
 
Tre platser där jag har bott:
Täby
Gottröra
Baracken (hahahha)

Tre serier jag gillar att se på TV:
Prison Break
En bra film
CSI

Tre favoriträtter:
Pappas special
Clubsandwich
Britts lasagne

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Hemma men helt frisk och kry bara.
På landet en varm sommardag
Hemma hos min bror (ska hälsa på snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0