Varför utsätter man sig själv för sådant....

Blev en favorit rätt till middag igår efter matchen. Pappas special, grön spagetti med fläskfilé och kantareller som är blandat i en sås. Grymt gott och har jag tur finns det kvar till lunch imorgon.

Åkte hem till en kompis för lite häng. Först blev det tittande på väskorna (deal or no deal) hon gjorde en bra deal, vilket flyt hon hade i början, shit.

Efter det blev det film, Kallt byte.  En norsk skräckis. Handlade om 5 ungdomar som skulle åka bräda i fjällen och den ena bryter benet och de hittar ett gammalt övergivet hotell som de ska spendera natten på. Men de inser ganska snart att de inte är själva....Varför ska man utsätta sig för sådant här helt frivilligt? Snart kommer SAW IV ut också och det kanske bli ett biobesök, men usch jag vet inte alls om jag vågar. Kommer komma ut gråtande från biografen isåfall. 

Vi börjar snacka om allt och ingenting och kommer in på en av mina favoriter när det gäller filmer. Hundtricket, helt underbar film.  Efter lite fixande och trixande så kunde vi se den =) åhh jag älskar den filmen.
En av mina favoritrepliker - Jag lägger upp bollen på straffpunkten, knyter dina skor, och hur tackar du mig? Genom att skjuta över, du e ju fan sämre än gnaget ju.

Efter hundtricket så blev det lite snicke snack och klockan bara rann iväg. Ojoj helt plötsligt var klockan strax efter 03.00 och det kanske var dags att åka hem. En toppen kväll med film och popcorn och en massa snack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kväll, helt underbar! Jag håller med på slutet så rann klockan iväg.
Kram till dig käre vän!

2007-11-11 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0