Två röda kinder...

Imorse var det super kallt ute -8 grader. Även om det inte kanske är super kallt men innan man vant sig vid kylan så är det kallt.
Idag innan lunchen bestämde vi oss för att ta en promenad, istället för att bara vara på gården. Så det var bar apå med täckisar, mössa, vantar och så. Det var riktigt skönt ute, speciellt när man kom ut i solen. Efter lunch var vi inne en stund och sen utgång en stund innan de skulle gå in. Jag hann få på mig alla kläder innan jag skulle gå hem igen så då var det bara av med töckisar igen och in och byta jacka.

Var lite tidig till bussen men inte så pass tidig så att jag skulle hinna till nästa hållplats, men med facit i hand skulle jag hunnit. Bussen var nästan 10 min sen :(

När jag kom hem gick jag ut med Lukas nästan på en gång och nu sitter man här med röda kinder som värmer och ute snöar det. Åh mys med snö.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack för tipset :) Ha en fortsatt trevlig kväll!

2007-11-28 @ 20:46:34
URL: http://fiarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0