Trevliga samtal

Idag har jag pratat med folk som det var länge sedan jag prata med och så har jag varit ute och promenerat med en annan vän. Promenaden idag var utan stavar men lika skönt ändå, han prata av sig lite. Som pappa sa häromdagen egentligen. Ni måste ha mycket att prata om. Jo men visst är det underbart att kunna gå ut och gå flera gånger i veckan knappa timmen och bara analysera, skratta och prata och sedan inte ens hunnit med allt man skulle säga. Tack!

Idag har jag också pratat med folk som var länge sen jag såg. Prata med Okla lite (eller egentligen mess men ändå) och vet inte om vi kommer hinna ses innan jul även om det skulle varit jätte kul. Men tror det får bli ett besök en ledig helg efter jul.

Sen pratade jag med A idag också, alltid lika roligt. Även om kontakten idag inte var den bästa, men hoppas vi snart kan ses. Så mycket lättare att prata med dig när man ses än över telefon eller Skype. Imponerad även din engelska nu och även din svenska även om inte blev så mycket idag. Jo då mådde ju bro :) heheh lite gulligt ändå. När vi ses ska jag nog bara prata svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0