Teatern kan ju vara roligt ibland

Ojojoj vad mycket kulturell (finns det ett ord som heter det?) jag har varit de två senaste dagarna. I måndags var jag på två olika museer och i tisdags kväll var jag på teater. Teatern var med Lhs och vårt partnerområde. Det börjar jätte bra med att jag inte ens vet vart vi ska gå på teater någonstans, men fick på väg in i bilen reda på att det var på Dramaten vi var på väg in till. Vet egentligen ingenting om pjäsen eller nått, men får lite information. När jag ringer mamma för att säga nått jag glömt har jag fått information om att det är Lars Norén som skrivit pjäsen och när mamma hör detta säger hon bara OJ. Det var inget man ville höra.
Men teatern var över all förväntan, den var stundtals väldigt tragiskt men ibland rolig. kan kort säga att den var 100 gånger bättre än vad jag hade trott att den skulle vara.
Men nu har jag fått nog av kulturella saker på ett tag...heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0