Snart fecke

Snart är det fest :D Ska blir riktigt kul och jag är riktigt sugen. Vet inte så mycket, vet inte vart det slutar om det slutar på Tegel eller inne i stan men jag vet iaf att det början hemma hos Kråkan. Först träning sen blir det PARTY!
Jag är glad också för den lilla röda är tillbaka och jag kan låna den på fredag. Den får bo hos Kråkan över natten så hämtar jag den när jag är i körbruk på lördagen.

Var på Systemet idag med mamma och skulle handla lite. Hon sa lite fint till mig, räcker inte det där? Det var inte så att jag hade köpt en massa nej verkligen inte, nu ska ni inte tro att jag köpt massa för så var det ej. Men jag tror inte man ska gå på systemet med sin mamma. Hmm.... Det är som när man kommer hem och varit ute så frar man alltid bort en eller två öl/cider i summan av vad man druckit. (nej pappa du behöver inte skvallra för mamma, för jag vet att du läser detta) Men egentligen tror jag att de hon inte är så omedveten som man tror men hon vill gärna låtsats vara det och så länge det är så är det bra. Vi låter det vara så då! Både hon och pappa säger ändå bara dagen efter man mår som man förtjänar och ibland kan det ju stämma :p 

Men som sagt först träning på fredagskväll och sedan blir det partaj hos Kråkan. Laget är bjudet men tyvärr har jag redan hört rykten om återbud, tråkigt :( Sen kommer det dit fler folk, någon/några man träffat innan och några nya ansikten. 
Jag ska ladda inför en toppen kväll, men man ska hålla i hatten annars blir man bara besviken!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0