Snart är det fest

Kom ner i torsdags kväll och sedan dess har jag hunnit med en hel del. Varit förbi mormors grav och lagt blommor, åkt över Öresundsbron till Danmark för att köpa öl (nog mitt kortaste besök i Danmark), spelat spel och förlorat :( 
Idag har vi städat en hel del och snart är det nog dags för lite lunch och sen dags att börja med maten.
Har hittills haft det bara bra här och ikväll blir det fest och det ska bli jätte kul.
När jag kommer hem så kommer det lite bilder och lite mera om vad jag har hittat på under min minisemester i kära Skåne.
Ha en trevlig kväll allihopa föär det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: susan

Drick en öl för mig med! ;)
Kramiz

2007-11-03 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0