Ska sluta skriva inlägg så sent

Ska sluta skriva inlägg så sent på kvällen. Men de senaste dagarna har det bara blivit så att klockan har blivit mycket och jag kommit på vad jag ska skriva. Idag tänkte jag verkligen ha skrivit innan men det blev inte så.
Imorse när jag blev väckt av mamma, (sicken lyx näää inte idag) hon öppna dörren till rummet och sa Ska inte du iväg snart? Nej jag har ställt klockan. Bara för jag fortfarande bor hemma behöver hon inte väcka mig. Men visst ibland är det underbart att någon väcker en så man slipper ha koll själv. Hihi. Imorse skulle hon bara säga att hon skulle gå nu. Jaja hej då och så somna jag om en stund efter jag ställt om min klocka. Låg sedan och snoza i dryga halvtimmen = underbart. Då var jag lite piggare, på morgonen första gången jag vakna var jag helt stört trött. Varit trött hela dagen sen. Nu borde jag gå och lägga mig istället för att sitta här och skriva. Snart ska jag nanna. Tänderna är ju borstade och det ändå som saknas egentligen är att krypa ner i sängen och somna med TVn på. Men först ska jag göra av med lite tankar om allt och ingenting. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0