Prison Break

Satt och titta runt på lite bloggar och kom in på Fröken E och hon hade skrivit ett inlägg om PB. Jag blev lite inspirerad av henne och tänkte jag skulle skriva ner lite tankar om PB.
Det är inte samma sak längre. Första säsongen var ju guld och jag kunde inte missa en minut av de. Har första boxen och hoppas på andra boxen i julklapp. Andra säsongen missade jag något avsnitt på men det var inte lika bra som första ändå. Nu tredje blir man nästan lite besviken på, nej så ska jag inte säga för jag kollar fortfarnade på det. Men det är nästan som att man insåg vilken hög tittarsiffra första säsongen gjorde och då var man tvungen att göra ännu flera. Hur många kommer det att bli, är det en fjärde efter denna nu. Från första början handlade det ju om att de skulle komma ut ur fängelset, men nu är de fast i ett nytt fängelse. Nu missar jag de första 20 min varje måndag nästan pga träning men det gör inte så mycket, det funkar. Men skulle inte vilja missa det helt måste ju ändå veta vad som händer.

Kommentarer
Postat av: E

förhoppningsvis så håller dom inte på för länge.. tyvärr så verkar det ju vara svårt att sluta på topp....

2007-11-20 @ 00:06:37
URL: http://fuckit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0