Maskerad

Imorse när jag kom till förskolan möttes jag av inte av en massa barn utan av prinsessor, pirater, poliser. Det var maskerad på hela förskolan och på f.m innan vilan var det disco i stora lekrummet. Va roligt det var att se allt från 1 åringar till 5 åringar dansa. Alla hade verkligen sin egen stil och de är så söta när de dansar omkring. De flesta i personalen hade också klätt ut sig. Kommit på att det behövs inte så mycket för att klä ut sig. Jag var pirat. MEn så mycket grejer behövdes inte, för att bli pirat. Ett par jeans, en tröja med döskallar på, en snusnäsduk med döskallar på, en lapp för ögat, ett rött tygstycke till skärp, stor ring i örat. JA det var de jag hade på mig idag och barnen såg direkt att jag var pirat. Heheh
När vi kommer in efter att ha varit ute säger barnen vi vill byta om nu, men vi ska äta nu och inte så lyckat att sitta i en prinsesskläning och äta kanske. Men efter maten och läsningen så kom barnen och ville byta om. Ja men det är ju bara maskerad en gång per år, så nu fick vi se små prinsessor och liknande igen. De var så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0