"Ledig" är inte alltid bra att vara

Idag är en sådan dag då det inte är allt för bra för mig att vara "ledig". Finns en hel del för mig att göra, men får inget gjort. Borde rensa skrivbordet för att installera nya skrivaren, läsa i böcker, plocka in kläder mm. Ja men jag får bara inget gjort. Men innan kl 17.00 har jag nu bestämt mig att skrivbordet ska vara rensat och läst ut ena boken. Borde klara det om jag sätter igång och läser lite nu.

Måste bara dra en funderare också. All min färg i skrivaren har varit slut i säkert en månad. I helgen tog jag tag i det och tänkte att jag skulle beställa ny färg. Det är svin dyrt med färg, skulle kosta mig över 500 kr att beställa både svart- och färgpatroner och då med studentrabatt. Det blev ingen färg istället blev det en ny skrivare. Ja det låter kanske helt knas men hittade en som jag är riktigt nöjd med för 650 kr. Det var bara 150 kr mer och då ingick det ju färg, helt mysko egentligen. Med min nya skrivare kan jag nu dessutom skriva ut foto och även skriva på cd-skivor så ikväll blir det leka av =)

Men först till boken som ska läsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0