Klump i halsen och konstig känsla

Träning idag som jag var så laddad inför. Men blev inte som jag hade tänkt mig alls... Jo det var verkligen kul att lira igen det var inte det. Men det går inte riktigt att förklara det var bara inte som jag hade tänkt mig. Kanske var det för att jag kunde typ vara med i 10 min sen lira de 4-4-4 över hela planen typ resten av träningen. Då kändes det som de har gjort de 7 senaste veckorna igen. Tråkigt att inte gymmet är öppet sent på måndagar, de stänger 21.30 så dit kunde jag inte heller gå. Det gick ju bra att springa och så men klart det kändes lite ovant och svängarna blev typ U-svängar istället för raka vändningar.

Imorgon är det "träning" och sitter och funderar på om det är någon som kommer vara där. Skönt visserligen att bara skjuta loss men vad jag har jag gjort nu i massa veckor när inte varit i gymmet jo gått runt och skjutit lite. Känns lite mysko nu, vill ju börja lira igen nu med en gång. Kanske kan vara med lite på torsdag eller fredag men vet inte om det går.

Ja va fan skulle jag överhuvudtaget göra illa mig för 7 veckor sen. Fan snart 2 månader åt helvete. Om det är en mening med allt kan någon vara snäll och förklara vad detta skulle vara bra för???


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0