Jag hittade min bror utan skylt

I torsdags kväll flög jag ner till Sturup och där skulle jag möta min bror. Flög från Bromma och på väg in på Bromma flygplats roade jag mig med att räkna taxibilar. Vilket nöje ja eller hur...Men när jag var uppe i 80 då la jag av. Sen väl framme vid Sturup så är det säkert 20 taxichaufförer som står med namnskyltar och väntar på folk. Min bror hade tänkt att göra samma sak till mig. Skriva en skylt med mitt efternamn med stora bokstäver. Fin tanke, och ibland är det tur att det är tanken som räknas....heheh
Kom fram på kvällen och vi tog en bira eller två och spelade Kampen mellan kvinna och man. Som jag köpt i inflyttningspresent =) men vi behöver inte säga något resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0