Hur tänker vissa egentligen?

Jag förstår mig ej på vissa människor. Finns nog inget att göra åt saken heller det är nog bara så att det är så. Hur kan man vissa stunder bara strunta i personen och vissa gånger som kommer ett svar inom 30 sekunder. Fattar inte, men det jobbiga är nog att jag trodde vi var vänner, eller iaf kompisar. Kunde ju prata med personen i somras men sen har det väl slagit slit någonstans. Vet inte om jag gjort något speciellt eller det kanske bara är så att personen är ett spån. Det tror jag mest på just nu. Tänk om du kunde säga något, eller egentligen vill jag inte veta, har massa svar ändå. Du säger inget så då tolkar jag. Ibland inte det bästa kanske men just nu så är det så. Jag ska inte bry mig, inte vara trevlig, nu inte jag som varit ett spån det är du.
Jag orkar inte fundera längre, tur att det finns de som är värda mer att lägga tid på, men ändå kan jag inte riktigt släppa taget. Vill ju veta vad jag gjort som är så fel.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0