Hur gör man när man bara badar en gång till?

Idag var jag för första gången på Mörbybadet och bada. Största skillnaden mellan Mörbybadet och Tibblebadet är att Mörbybadet är mer som ett badhus och Tibblebadet mer som en simhall. Mörbybadet är ju faktiskt roligare, även om jag inte åkte kana vattenrutschbana. 

Jag var där med Maria och hennes son. Är det inte underbart att få se en 4 årig jätte lycklig när han springer ner i vattnet eller när han drar undan fötterna för krokodilen. När vi efter mycket badande ska gå upp säger han bara en gång till. Vad bara en gång till? Bada. Hur kan man bara en gång till bada?

Det var riktigt skönt att bada och sen hann vi med att basta en stund också. Länge sen man basta, det är ganska skönt. Men inte för länge bara sådär lagom länge.

Trevlig tur till Mörbybadet och tack för jag fick följa med. Skönt att släppa allt annat som har med skola och basket för en stund.


Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart skulle du få följa med, vi gillar ju dig.
Visst e min son härlig med sina kommentarer.

2007-11-30 @ 19:20:32
Postat av: Lena

Ja gillar er också.
Ja alltid de bästa kommentarerna.

2007-11-30 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0