Hade det inte regnat hade jag gått nu.....men får nog vänta på bussen

Om va 1 ½ timme börjar träningen. Ska vara där om drygt 1 timme och värma upp. Länge sen man gjorde det, värma upp alltså. Men idag ska jag träna och det ska bli riktigt kul. Nästan 2 månader utan riktig basketträning, det är nästan som Garpen sa extra sommarlov. Men nu så äntligen, hoppas bara inte jag har allt för stora förväntningar nu utan att det går bra. På ett sätt känns det lite nervöst ändå, men som en av mina första tränare sa. Lite nervös i magen är bra, så länge man inte är det i huvudet. Just nu kan jag nästan känna små fjärilar i magen. Börjar bli rastlös nu också, varit hemma hela dagen. Pluggat lite och lite sånt. 
Nu ska jag gå och byta om och sen får jag se om jag knatar ner till träningen en skön promenad på ca 20 min men inte om det regnar. Men kanske har gått över när jag är klar men funderar på om det egentligen regnar eller det bara låter så?
Får se hur det blir, promme skulle vara riktigt skönt. Lutar nog mot det ändå, för lite duggregn ska nog gå att gå i.

Snart ska jag studsa boll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0