Finns inget att säga

Finns inte mycket att säga om dagens match. Vi förlora tillslut med ca 20-25 p men vi är inte så mycket sämre. Verkligen inte. Men vi spela utan defens och var mesiga i anfall. I början så fick de typ göra vad de ville i anfall eller nära korgen iaf och när vi skulle anfalla så var vi ganska mesiga. Men orkar inte kommentera matchen så mycket.

Skulle kunna skriva mycket nu egentligen om matchen, för efteråt var jag så himla lack. Men ska ite skriva ner en massa skit bara. Eller det är inte skit det är mina känslor. Men jag orkar inte skriva ner de nu... Men jag var inte bara besviken över förlusten utan över annat också, men som sagt orkar inte gå in på det här.

Men tack för skjutsen hem och tack för att kunde prata av mig lite. Behövde nog det, annars hade jag grubblat en massa. Även om det är som du sa att du inte vet så mycket om basket så sa du en el del kloka ord. Sen var det riktigt skönt att komma ut och gå med vovven och bara släppa av tankarna.  


Kommentarer
Postat av: Maria

Bra att man kan vara till hjälp ngn gång me sina ord, om allt och ingenting
:-)

2007-11-25 @ 09:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0