Festen

Ja som sagt gästerna kom typ innan jag var klar. Men lagom när jag kom ner för trappan så kom gästerna in och även jag kunde hälsa, hade träffat nästan alla någon gång innan. Mingel och lite chips och pizzabullar  bjöds det på först. Efter ett tag var middagen klar och vi fick gå och sätta oss till nydukat bord.

image282
Maten var jätte god och hela middagen trevlig, mera mingel och lite Ska vi kolla lite ute (men inte för mig) gillar kodordet dör ska vi gå ut och röka. Efterrätten blev framdukad och tillslut kom även gästerna till bordet för kaffe och kaka. Ja jo jag kände mig lite liten när jag var den ända av 10 personer som inte drack kaffe. Roligt var det att kakan blev en riktig hit, wiee speciellt kul eftersom jag gjort den =)

Efter efterrätten blev det soffan som gällde. Det var kul att se hur folk rörde sig mot tomma platser i soffan hela tiden. hehhe. Sen kom en av kvällens höjdpunkter, Chit Chat. Jag hade aldrig lekt denna musiklek innan med det var riktigt kul. Orkar inte dra hur man gjorde här och nu kanske en annan gång. Första gången förlorade mitt lag Chat med bara några ynka poäng som egentligen skulle varit en massa om vi inte fått bonuspoäng av Magnus lite då och då. Tack tack =) Ganska mycket senare på kvällen blev det en ny omgång Chit Chat och nu vann vi stort över det andra laget utan orättvist inkände bonuspoäng.
Magnus som lekledare
image284
Kvällen var jätte rolig och bara bra. Sen att det kanske blev en bira för mycket och lite sent i säng (05.30) så...men vad gör det. Jag mådde faktiskt ganska bra till frukosten på morgonen, det var värre vid 4 snåret då var man rätt seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0