FAN jag vill ju bara lira egentligen

Idag efter träningen var jag tvungen att köra en runda med bilen. Ja vi kan skylla på att den behövde bli lite varm. Men var så besviken efter träningen idag. Vet inte vad jag hade tänkt mig innan träningen men det blev iaf inte som jag hade tänkt. I tisdags träna jag hela träningen med B-juniorerna, visst inte samma tempo alls men idag var jag med i typ 10 min. Var med på typ uppvärmningen, sen skulle de delas in i lag. Ja det vita och resten är svarta utom invalidosarna...ja men även om det var på skoj det uttrycket. Då gick vi in i gymmet en stund, sen blev det att skjuta. De använde ju bara halva planen. Men just nu skjuter jag helt moffigt och det är bara skit mitt skott. Blev kanske lite besviken att inte kunde (fick) vara med längre och sen när skotten gick skit så var det bara tråkigt. Kände hur mer och mer grinig jag blev och det gick bara sämre och sämre.... Skönt ibland att man bara skjuter själv då. Men ändå gillar jag inte tanken på att det inte var kul. Skrämmande tanke. På söndag är det 2 månader sen jag spelade de där minuterna som fick säsongen att inte börja som jag hade tänkt mig. Fan också säger jag bara. 
Får se hur det blir med träningen imorgon ett nytt gym pass eller kanske en lektion med hopprepet igen. Jag orkar inte bry mig egentligen, det är ju som det är. Kommer ta ett tag innan spela match ändå och just nu så känns det som om det är väldigt lång tid kvar och är det värt att lägga ner den tiden på att bli besviken om det sen inte går bra? Hur många matcher kommer jag hinna spela? Redan missat 5 med den på söndag. Kommer säkert missa några till om det ska gå med denna fart. FAN jag vill ju bara lira egentligen, inte hålla på så här. Fan kan man dra tillbaka tiden ca 2 månader och göra om något där, inte börja matchen eller vad som helst. 
Hört att jag inte ska tänka att det just nu har varit nästan att bara kasta 2 månader i sjön utan se det positivt att inte korsbandet var helt av och inget spel från nästa augusti, men så kan jag inte tänka nu. Just nu så känns det som jag bara kastat bort 2 månaders träning. FAN!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0