En söndag i Falun

Klockan 10.00 idag så började bussen rulla mot Falun.
Första frågan blir nästan alltid, vad ska vi kolla på? På vägen upp idag blev det Hundtricket. Jag bara älskar den filmen men orkade inte kolla ändå, så tog inte allt för lång stund innan jag sov. Men såg min favorit scen i tvättrummet när Micke säger. Jag lägger upp bollen på straffpunkten, knyter dina skor, och hur tackar du mig? Genom att skjuta över, du e ju fan sämre än gnaget ju. Hahah denna kan jag se om och om igen och det är inte bara för sista meningen :p
Efter filmtime blev det lunch på bussen. Alltid lika smarrigt.
Vi kommer av bussen och lämnar grejerna i hallen och sen går vi på en långpromenad. Vi konstaterar också att det är alldeles dött i Falun denna dag och vi möter endast 3 personer på vår runda. Antingen så bor det inga människor i husen som fanns runt hallen eller så var de rädda för oss för vi såg då inga.

Lite bilder från promenaden.

Utanför hallen
image304
Laget på promenad....
image305
pinsamt bara att vi glömt en person...ojoj
image306
En av många lagbilder vi tog =)
image308
Sen kom Capten på en kul ide, men de porträttbilderna får ni se en annan gång....
image309
Passa på att ta en fika vid vattnet, hahah
image310
Tillbaka i hallen igen!
image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0