En runda runt mörtsjön ja det kan behöva idag.

Idag blir det en runda men den blir inte runda som vi brukar ta. Det blir en runda runt mörtsjön istället. Kände inte för att köra bil just nu, tror kanske inte så bra heller just nu. Så Maria kommer hit istället och så går vi hos mig. Ska bli riktigt skönt att komma ut i luften. Pallra mig upp ur sängen vid 12 snåret och det var ändå ganska skönt. Rummet får lätt en känsla av instängt när man vaknar upp efter att ha varit på partaj.
Så nu ska jag äta lite frulle och sen klä på mig så jag kan vara redo att gå sen om ca 40 min.

Mycket att göra annars idag.
Fixa en present
Fika hos Mickan
Hämta mina matchställ
Först måste jag bara hämta bilen hos Carro

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så jättemkt!
det ser inte direkt ut som att jag är på träningsläger...

2007-11-18 @ 00:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0