En lista innan läggdags.

Jag är: Trött

Jag sover: med kuddar i sängen och min nalle

Jag blir glad av: det mesta

Vem kramade du senast?: Kicki

Vad sa du senast?: God natt

Gröna eller röda äpplen: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: En av bästa vännen

Vad skulle du behöva nu: mera tid

Vad har du just nu?: Tråkigt

Har du snygga skor? Annars vill jag ju inte ha de

Vilken tid gick du upp idag: 07.30

Vad var det första du sa i morse?: Gomorron

Har du sovit i din egna säng inatt?: japp

Har någon annan sovit i din säng inatt?: min nalle

Vad såg du senast på tv?: Insider

Kan du spela fotboll?: Spelat i 9 år, så ja

Senaste personen du skickade sms till: Carro L

Senaste personen du fick sms av: Carro L

Senaste personen som du ringde till: Hem (pappa svara)

Senaste personen som ringde dig: Mamma

Senaste personen som fick dig att skratta: Lukas

Senaste personen du hörde sjunga: Någon på youtube skulle jag tro

Senaste personen som fick dig arg: Inte en person bara hela grejen

Senaste personen som trampade på din fot: Hmmm

Senaste filmen du såg: Sagan om ringer

Senaste låten du lyssnade på: Idas sommarvisa

Ditt liv med ett ord: katastrof....nej men gott och blandat

Gjort idag: vaknat, varit på vfu (praktik), ätit middag, tränat

Vad ska du göra i morgon: Vara på vfu (praktik)

Vad gjorde du igår kväll: Ute och gick med mamma och Lukas

Danska, Finska, eller Norska: norska

TV: Finns inget kul på längre

Hur många hamstrar har du haft sammanlagt: aldrig haft nån hamster

Har du gråtit till en film någongång?: Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0